Tuesday, September 16, 2014

Instadiary








1. Afgelopen maand was het een aantal keer echt truienweer. Dit is mijn favoriete trui (en mijn favoriete broek!), hij is van de H&M en kostte maar iets van €14,95. Die gaan jullie vast nog wel een keer voorbij zien komen in een OOTD! In de schoenen die je hier ziet, zit trouwens een heel klein gaatje bij mijn linkerteen. Dit gebeurt me bij meer van dit soort schoentjes. Alleen de linkerschoen, stom hè? Mijn nagels zijn eigenlijk altijd wel kort, dus ik denk zelf dat ik gewoon een scherpe teen heb.........

2. Mijn allereerste giveaway, hoera! Ik vind dit voetbandje zelf zó leuk, de kleurtjes zijn heerlijk zomers!! De sjaal vind ik ook geweldig, hij komt van de Promiss. Als je de kleding die ze daar verkopen niet leuk vindt, moet je sowieso een keer naar binnen lopen (of de site afspeuren) voor de sjaaltjes! Die zijn daar zo leuk!

3. Met mijn stage hadden we een uitzending vanaf het Veronica schip in Amsterdam. Deze foto maakte ik 's ochtends, ik vind hem eigenlijk best goed gelukt!! Je hebt hem ook al voorbij zien komen in mijn post over Studio. Die vogel die net door het beeld vliegt, geeft de foto echt iets extra's vind ik haha :-)

4. Na 12 maanden wachten is het weer september! Al mijn gehoop op zonnige septemberdagen lijkt zijn vruchten te hebben afgeworpen (even afkloppen), maar vooruit denken kan nooit kwaad: deze maand lijkt het mij handig om eens te investeren in goede en warme truien. Waar kopen jullie ze altijd? Ik vind nooit dé perfecte trui en eindig dan iedere winter weer met een extreem tekort aan warme truien...

5. Ik schreef over een supermooi lingeriemerk, Love Stories. Ik ben nog steeds aan het sparen...

6. Deze broek ligt eigenlijk al heel lang in mijn kast. Ik zag hem bij River Island in de sale (hij kostte maar €14,00!). Ik werd meteen verliefd op het printje, maar wist eigenlijk niet zo goed waar ik hem mee moest combineren. Toch nam ik hem mee: voor die prijs, bij de River Island, met die print?! Ik kwam er vast wel een keer uit. En ja hoor, afgelopen maand was het dus zo ver! Na een jaar of een half jaar, hehehe.








1. Jaaaaaa weer een plaatje dat bewerkt is met mijn Studio app. Ik ben stiekem best een beetje trots op deze creatie. De foto op de achtergrond heb ik gemaakt vanaf de galerij bij ons huis in Vlaardingen. De lucht 's avonds was prachtig. De quote vond ik op Pinterest. Na een beetje gepriegel met mijn inmiddels ontzettend favoriete app, kwam dit eruit!

2. Dit is Goofy. Goofy is één van de liefste katten ter wereld. Ik vind het zo lief hoe hij zijn hele staart om zich heen krult als hij slaapt!

3. Wederom gemaakt met Studio. Ik heb geloof ik een beetje een probleem. Kent iemand nog een leuk en goedkoop afkickcentrum? ;-)

4. Uhhhh.. Ja, kom maar op met die tips voor dat centrum.

5. Afgelopen vrijdag hadden we een bedrijfsuitje van Omroep MAX. Het was op een prachtige locatie aan het strand van Kijkduin, met een verrassingsoptreden van Lee Towers. En natuurlijk moest er ook een foto bij van de zonsondergang. Ik kan daar zo van genieten!

6. Af en toe heb ik de neiging om alle producten op de H&M en Zara apps te bekijken. Niet omdat ik geld te veel (of over) heb, maar gewoon omdat ik het schijnbaar erg fijn vind om mezelf te kwellen. Meteen toen ik deze felgele furry jas zag, wist ik het: "DEZE WIL IK!!!!" En voor de Zara valt de prijs me ook nog ontzettend mee: hij kost ongeveer 80 euro! Nu alleen nog bedenken wanneer ik tijd heb om te gaan passen....

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

3 comments:

  1. Wat een leuke foto's allemaal! Ik heb de studio app ook een tijdje gehad, maar nog niet verslaafd! Ik neem er meestal de tijd niet voor en dat terwijl jouw foto's er zo leuk uit zien!

    ReplyDelete
  2. Ik snap precies wat je bedoelt met jezelf kwellen door urenlang dingen in mijn virtuele mandje te stoppen zonder ze te kopen! Die broek van River Island is echt fantastisch. Ik heb de collectie van Lovestories ook al een aantal keer voorbij zien komen en ben er wel benieuwd naar geworden.

    Liefs,
    Valery

    ReplyDelete