Monday, June 1, 2015

Instadiary-nieuwe-stijl





Hartelijk juni!! Vandaag neem ik jullie mee in de afgelopen maand, net zoals een heleboel andere bloggers, haha. Vandaag heb ik overigens besloten om het iets anders te doen: in plaats van ál mijn Instagram foto's te delen, heb ik besloten om wat hoogtepuntjes uit te lichten, aan de hand van een aantal vragen. Een nieuw formatje dus, maar ook nog een beetje een test. In ieder geval kunnen jullie vandaag van alles lezen over mijn manier om meer water te drinken, mijn hoofd dat in een tijdschrift stond en een dagje werken op de grond voor school. Ja ja, het was een veelbewogen maand!





GEGETEN & GEDRONKEN - Ik drink vaak véél te weinig water. Soms kom ik er om 3 uur 's middags achter dat het laatste wat ik dronk die dag mijn kopje koffie in de ochtend was... Niet heel goed dus. Daar moest iets aan gedaan worden! Afgelopen maand ben ik druk aan de slag geslagen met het 'opvrolijken' van mijn glaasje water. Home made ice tea viel daarbij erg in de smaak, maar mijn echte favoriet was toch wel fruit infused water: met komkommer, citroen en munt. Die kan ik echt aanraden! :D

Eten zet ik overigens nooit echt op de foto... Als ik zo mijn Instagram feed bekijk ben ik daar echt de enige in... Oepsie!

BEREIKT - Een tijdje geleden kreeg ik een onwijs leuk mailtje van de CosmoGIRL!: ik was namelijk verkozen tot look of the month! Dit betekende dat ik een plekje zou krijgen in het tijdschrift dat ik vroeger werkelijk verslond. Ik kocht de CosmoGIRL altijd. Mijn favoriete onderdelen waren uiteraard de vele quizjes die erin stonden en - hoe kan het ook anders - het invulverhaal. Die heb ik voor de gelegenheid natuurlijk ook weer volledig ingevuld. Heerlijk, zo'n oude wiskundeleraar met gele bananenslippers en dat soort dingen. Altijd goed voor een nodige dosis humor, die CosmoGIRL! :). Bovendien is mijn kleine-meisjesdroom in vervulling gegaan: in een tijdschrift staan. Streep die maar af van de bucketlist, joepie!




GEFEEST - Afgelopen maand gingen Rinske & ik naar het Fierce Fashion Festival van ModeMusthaves. Het was niet helemaal wat we ervan verwachtten (het viel een beetje tegen, lees hier meer), maar achteraf gingen we nog even Amsterdam in en dat maakte een hoop goed. Ik kon het niet laten om tóch nog even een lekker festival achtig kiekje op Instagram te slingeren. We maakten een selfie en ik bewerkte hem met de app Ailis (voorheen Line Camera). Heerlijk, die virtuele bloemenkransjes!

GELEERD - Afgelopen maand leerde ik dat je goed de openingstijden van je school moet bekijken: groepsgenoot Otto en ik waren schijnbaar wat fanatieker dan onze opleiding. We wilden een dagje hard werken aan ons project, maar omdat het de dag na Hemelvaart was, was de school dicht. En daar kwamen wij natuurlijk pas achter toen we voor de school stonden. De WiFi werkte wel, en daarom besloten we maar gewoon op de grond voor school te gaan werken. Komisch feitje: zelfs een paar docenten kwamen de roltrappen op, om vervolgens met verward gezicht weer naar beneden te gaan... Goed geregeld (ahum)!






GEKLETST - Bij Saranda won ik last minute nog kaartjes voor de blogfair van ilovefashionbloggers. Het was ontzettend gezellig! We hebben geluisterd naar fijne muziek, hebben geïnteresseerd geluisterd bij de Q&A met vier topbloggers en hebben ons haar laten doen door Cosmo Hairstyling. We kregen perfecte krullen, maar dit bleek uiteindelijk niet echt ons ding te zijn... De extreem lelijke foto's waar we super awkward met onze perfecte Amerikaanse prom-night-krullen op staan wil ik jullie dan ook besparen. Deze megagezellige foto die meteen laat zien hoe Joanne & ik zijn, wil ik jullie daarentegen niet onthouden. Ik vind 'm briljant! :D Wie van jullie waren er overigens nog meer bij de blogfair? Hoe vonden jullie het? :D

GEDRAGEN - Zoals het een echte modeblogger betaamt, heb ik afgelopen maand ook weer een aantal From Where I Stand kiekjes geplaatst. Ik droeg mijn nieuwe puntige Forever 21 schoentjes ontzettend vaak en experimenteerde wat met het dragen van blousejes (wat staat dat woord overigens raar zo!): ik droeg hem met één kant los en één kant in mijn broek, maar droeg ook een keer een blouse met de voorkant losjes in mijn broek en de achterkant eruit. Wat blijkt? Je kunt oneindig variëren met het dragen van een blouse (ik vermijd het verkleinwoordje nu maar gewoon)!




DIT MAG JE OOK NIET MISSEN... -
Ik wilde ook nog even delen dat deze tattoofoto werd gedeeld door het account @tattoologistofficial, een account met wel 73.6k foto's. Ik vond dit wel even het vermelden waard! De foto heeft inmiddels meer dan 1600 likes binnen gesleept, daar ben ik toch best trots op! Daarnaast pakte ik afgelopen maand na een lange tijd weer mijn tekenpotloden op. Ik probeerde eerst wat realistischer te tekenen, maar dat lukte niet. Daarom besloot ik maar terug te gaan naar de stijl waarin ik vroeger tekende. Ik ben er best een beetje trots op. Het is geen meesterwerk, maar wellicht wel weer het begin van een teruggevonden passie? ;)

En daarmee is deze Instadiary-nieuwe-stijl tot een eind gekomen. Niet meer al mijn Instagrammetjes komen dus voorbij (hoewel het deze maand niet zoveel scheelt - ik ben niet super actief geweest, oeps!), maar dat houdt het natuurlijk ook nog een beetje spannend. Voor alle foto's kun je gewoon een kijkje nemen bij mijn account, @formerparades ;). Wat vinden jullie van dit nieuwe concept? En hoe was jullie maand?

♥♥♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | PINTEREST

10 comments:

  1. Wat jammer dat Fierce Fashion tegenviel! Hopelijk ga je weer wat meer tekenen!

    ReplyDelete
  2. hele mooie foto's! en verliefd op je zwart-witte broek!

    ReplyDelete
  3. Hahaha, je foto met Joanne! Geweldig! Leuke diary :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaha ja we hebben nog veeeel meer van dit soort foto's op onze telefoons, haha. Maar dit was toch wel echt de leukste :-P. Dankjewel!

      ♥♥♥

      Delete
  4. Het receptje voor infused water klinkt erg goed. Must try. Leuke foto's!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Jaa, zeker doen, het is zo lekker! Het is trouwens ook super lekker met spa rood :)

      ♥♥♥

      Delete
  5. Leuk overzicht en toffe broek draag je zeg op die foto (de zwart witte). Mag ik vragen waar die van is?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Stom dat ik dat er niet heb bijgezet, haha. Hij is van de H&M, ik heb hem vorig jaar in de sale gekocht!

      ♥♥♥

      Delete
  6. hahaha ik moest zo lachen om je prom-night-krullen verhaaltje!

    ReplyDelete
  7. Nice photos and good draw.
    xx

    http://losaway.blogspot.com.es

    ReplyDelete