Saturday, July 4, 2015

Je maandelijkse dosis wazige foto's met filter




Yes, het is weer tijd voor je maandelijkse dosis wazige foto's met een filtertje! Door de honderden verslagen die ik voor school heb moeten schrijven, zit ik helemaal in de modellen. Daarom heb ik voor de gelegenheid mijn eigen model ontwikkeld, namelijk het 6G-model. Het klinkt een beetje als nóg sneller mobiel internet dan 4G, maar eigenlijk is het gewoon een hartstikke handig model aan de hand waarvan je je maand kunt analyseren. Ik kan me voorstellen dat je nu reuze benieuwd bent waar die 6 G's precies voor staan, dus daar gaan we dan!





GEGETEN + GEDRONKEN - Als je bij de Jumbo 12 ijsjes voor €0,80 cent kunt kopen, dan laat je die toch niet liggen?! Ik heb dus heel veel dubbellikkers gegeten in juni. Ook ontdekte Rinske in onze woonplaats een winkel waar ze bubble tea verkopen. Ik ben daar echt verslaafd aan, dus toen ik dat hoorde, kon mijn maand niet meer stuk. Ik zou het ook zo graag een keer thuis willen maken! Ik heb alleen geen idee hoe dat moet... Misschien toch maar eens een receptje zoeken... Ik vind het wel een goed project voor deze zomervakantie!

GEHAALD - We hebben ons project - radio items maken rondom de Grand Départ van de Tour de France in Utrecht - met een voldoende afgesloten! Ik ben heeeeel blij. Het was een onwijs leuk project om te doen en we hebben er alle drie onwijs veel van geleerd. Al met al heb ik best een leuk schooljaar gehad: eerst natuurlijk mijn stage bij NPO Radio 5 Nostalgia, daarna dit project... Als alle schooljaren nou zo waren (en we dan ook wat minder verslagen moesten inleveren), vond ik het allemaal niet zo erg!

GEKLETST - Ik heb heerlijk bijgekletst met een goede vriend van me die ik al eeuwen niet meer had gezien. Iedere keer stuurden we elkaar een berichtje dat we écht weer moesten afspreken, maar het kwam er steeds maar niet van. Uiteindelijk vonden we tóch een datum en het was super gezellig. We hebben eerst lekker pizza gegeten bij VIP in Rotterdam (vlakbij station Blaak, aanrader!!) en daarna zijn we nog even naar de Ierse pub in Rotterdam gegaan. Fijn!



GEKOCHT - Ik kocht via de Facebook pagina 'Kleding aangeboden / gezocht' fantastische tweedehands schoentjes: glimmend rood met een luipaardprintje. Ik ben verliefd!! Ik heb ook een nieuwe telefoon besteld - de Samsung Galaxy S4 - en daar moest natuurlijk een nieuw telefoonhoesje bij. Toen ik de Claires in liep (aanrader 2 in deze blogpost, maar dan op het gebied van telefoonhoesjes), werd ik meteen verliefd op een té leuke panda met strikje. Inmiddels zijn we onafscheidelijk ;).




GEDRAGEN - Deze maand was het weer zo wisselvallig... De ene keer droeg ik een dik vest van Costes met mijn geliefde Zara laarsjes, maar ik kon ook vaak zat met een dunne panty of zelfs blote benen de deur uit. Dat resulteerde in veel verschillende outfits, die vaak werden vastgelegd in de vorm van een from where I stand. Het station is trouwens perfect voor dit soort foto's, die lichte tegels doen het best goed haha!



EN DIT MAG JE OOK NIET MISSEN... - Als modeblogger is het toch vrij opmerkelijk als je meer boeken dan kleding meeneemt op vakantie, maar tijdens het inpakken moest ik toch echt concluderen dat dit zo was. De voorgaande jaren had ik steeds véél te veel kleding bij me. De helft trok ik niet aan, omdat ik eigenlijk hele dagen in mijn bikini of badpak rondliep. Daarom besloot ik dit jaar efficiënt in te pakken. Dat lukte zelfs zo goed, dat ik meer boeken dan kleding in mijn koffer stopte... Oeps?

Eind juni ging ik op een zeldzame vrije dag even snel naar de kapper. Het was hard nodig: mijn haar was zo dood aan de onderkant, dat het helemaal niet meer krulde. Na mijn kappersbezoekje was dat gelukkig weer opgelost. Ook leuk: van maandag tot en met donderdag kun je bij Team Kapsalon op vertoon van je studentenpas 20% korting krijgen! Joepie! Ik had geen idee dat dat zo was, dus dat was een fijne meevaller!

En dat brengt ons alweer aan het eind van het 6G-model. Het bestaat dus simpelweg uit de woorden Gegeten (1), Gedronken (2), Gehaald (3), Gekletst (4), Gekocht (5) en Gedragen (6). Hartstikke makkelijk, toch? ;)

Wat hebben jullie deze maand allemaal gedaan?

♥♥♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | PINTEREST

1 comment:

  1. Wat een super leuke en gezellige foto's! Leuk ook, dat panda hoesje<3

    ReplyDelete