Wednesday, April 2, 2014

Throwback to May 2011: Lace and Polka Dots


Terugkijken van oude foto's, één van de vele dingen die ik heel graag doe. En laatst kwam ik deze post tegen, waar ik toen heel erg trots op was. De outfit (ik leek super mega lang), het topje (zelf gemaakt en ook nog eens een goed gelukt zelf gemaakt iets, dat is bijzonder) en de foto's, die Anouk heeft gemaakt. We hadden samen afgesproken om een dagje voor onze blogs te shooten en deze fotoset was één van de vele die we toen hebben gemaakt. Om dit nostalgische gevoel nog eens terug te brengen, besloot ik gewoon de foto's opnieuw te posten! En nu weten jullie ook meteen hoe ik aan de foto in mijn header kom ;-)






DIY top // Zara shorts // Jimmy Choo for H&M hakken // H&M armbanden // vintage ketting

Ik vind het heerlijk om naar deze zomerse foto's te kijken terwijl ik lekker in het zonnetje zit te genieten. Ik ben vandaag vrij, dus ik hoef niets anders te doen dan in de zon zitten en genieten. Mag ook wel eens!!

Gisteren heb ik met twee vrienden van school gebarbecued in het Wilhelminapark in Utrecht. Zonnetje, gezelligheid, eten, wijntje erbij.. Van mij mag dit weer wel even zo blijven! Hebben jullie nog wat leuks gedaan of moesten jullie allemaal gewoon werken of naar school?

Enjoy the weather! ♥

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

11 comments:

  1. prachtig figuurtje en outfit! liefs, x

    ReplyDelete
  2. Gaaf, dat zelfgemaakte topje! En leuk idee om zo'n post opnieuw te publiceren. Ik vind het ook zonde om posts waar je erg trots op was te vergeten en er nooit meer wat van te laten zien, je hebt me op een idee gebracht! :)

    ReplyDelete
  3. Hahaha wat leuk dat je daaraan terugdenkt! Ik begrijp het wel dat je zo trots bent op een eigen topje!

    ReplyDelete
  4. Cute!! Wat een leuke short!

    Kisses
    Nathalie
    www.nathalie-kemna.nl

    ReplyDelete
  5. Mooi! Vooral je schoenen <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  6. Zeker een leuke outfit! Vind de shorts erg leuk!

    XX Sonja
    www.redsonjafashion.com

    ReplyDelete
  7. Erg leuk en dat topje is echt heel mooi!
    xxx

    ReplyDelete
  8. Je lijkt inderdaad mega lang! Heel mooi! Leuke foto's zijn het ook geworden, tof dat je de top zelf gemaakt hebt. X

    ReplyDelete
  9. love your shoes!

    www.stepfromsteph.blogspot.com

    ReplyDelete