Wednesday, October 29, 2014

Herschel Supply



Foto's via Eva | Public_ PR

Een tijdje terug kocht ik een nieuwe, fijne, mooie, fantastische rugzak. Mijn leren maatje van de tweedehands winkel Episode begon het na een aantal jaren intensief gebruik toch een beetje te begeven. De sluiting was stuk gegaan, en daar voelde ik me op drukke treinstations toch niet altijd even prettig bij.

Een rugzak van Herschel stond al lang op mijn wishlist. Als ik mensen ermee zag lopen, werd ik bijna jaloers: zo één wil ik ook!! Na lang wikken en wegen (ze hebben namelijk heel leuke kleurtjes en printjes) besloot ik toch voor een zwarte te gaan. Deze gaat waarschijnlijk qua smaak het langst mee en hij past overal bij! Ik ben dolgelukkig met mijn nieuwe beste vriend.








Foto's via Eva | Public_ PR

Herschel Supply Co. is in 2009 opgericht door de broers Jamie en Lyndon Cormack. De thuisbasis van het merk ligt in Vancouver (Canada), maar binnen een korte tijd is de hele wereld in de ban gekomen van de rugzakken. De tassen zijn geïnspireerd op reistassen van vroeger en hebben dus een zeer verantwoorde vintage look.

De binnenkant van iedere tas wordt gekenmerkt door streepjes. Ook dit is geïnspireerd op the old'n days: vroeger kwamen dit soort strepen voor op werkkleding en overalls, zoals je hier kunt zien. Je vindt ze bij Herschel Supply in het rood, zwart en blauw.

Ook leuk om te weten: in juli van dit jaar heeft Herschel Supply de handen ineen geslagen met het wel bekende schoenenmerk Clarks. De uitkomst? Een fantastisch paar desert boots in een mooie blauwe kleur, mét uiteraard de herkenbare Herschel streepjes van binnen. Klik hier om ze te bewonderen. In Nederland zijn de schoenen te koop bij de Clarks Originals winkel aan de Huidenstraat 21, Amsterdam.

Heb jij eigenlijk een rugzak, of kies je liever voor een schoudertas?

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

5 comments:

  1. Oooh ik vind die tassen ook zo mooi! Eindelijk weet ik hoe ze heten! Mooie foto's ook!

    ReplyDelete
  2. Oh die tassen zijn echt geweldig! I love them!

    ReplyDelete
  3. Ik zou zelf liever kiezen voor een schoudertas, maar rugzakken zien er wel super leuk uit!

    Liefs,
    Kiki // chicksaboutfashion.nl

    ReplyDelete
  4. Supermooie dingen. Vooral die weekendtas met het subtiele printje vind ik pretty :)

    ReplyDelete
  5. Great post!
    I love the look on the first photo :) xx

    -Mitzee

    Factshionista.blogspot.com

    ReplyDelete