Friday, May 8, 2015

OOTD: Comfy Cat

Dit hoedje ligt al zó lang in mijn kast. Ik kocht hem een hele tijd geleden bij de H&M, maar heb hem nog maar heel weinig gedragen. Ik ben altijd bang dat 'ie van mijn hoofd afwaait, of dat 'ie me toch niet zo leuk staat als ik hoop. Ik hou namelijk onwijs van hoedjes en petten, maar ik heb altijd het idee dat ze mij niet staan. De hele winter ben ik op zoek geweest naar de perfecte winterhoed, maar ik voelde me ook steeds zo overdreven. Anderen staat het fantastisch, maar als ik zelf een hoed op zet, voel ik me altijd zo lopen, haha. Ben ik de enige die dat heeft?








Miss Etam cardigan + schoenen // Pull & Bear top // H&M jeans + cap // Primark mok

Genoeg over hoedjes. Had ik jullie al over dit vest verteld? Hij is van de Miss Etam en ik ben er werkelijk waar verliefd op. Hij is heerlijk comfortabel. Ik heb hem de afgelopen tijd als huisvest, gewoon vest en als jas gedragen. Hij is lekker warm, maar ook weer niet te warm, waardoor je hem zelfs in de lente / zomer nog zou kunnen dragen. Ik heb hem oversized in de sale gekocht en dat was een fantastische keuze. Ik was al de hele winter op zoek naar een oversized vest en had niet verwacht 'm bij Miss Etam te vinden. Net als de schoenen overigens: hoe tof zijn die? Ik twijfelde even over de kleur, maar inmiddels zijn ook deze zeer geliefd. Het kostte wat pijn en moeite om ze in te lopen (ohhh de blaren), maar nu lopen ze heerlijk. Ik moet eens wat vaker bij de Miss Etam kijken, haha! Tenzij ze natuurlijk écht failliet gaan... Ik hoop ook op die doorstart.

Soortgelijke schoenen vind je hier. De kleur die ik heb is helaas uitverkocht, maar het model is hetzelfde!

Oh, en hoe vinden jullie de foto's? Ik heb ze met zelfontspanner gemaakt, omdat Rinske niet thuis was, haha. De hele kamer moest verbouwd, maar uiteindelijk vind ik ze nog best tof. Bovendien kon ik zo mooi testen hoe het hoedje bleef zitten / stond. Wat vinden jullie: vaker dragen of niet?

♥♥♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | PINTEREST

12 comments:

  1. Dat hoedje en die schoenen zijn te mooi <3

    ReplyDelete
  2. Hele leuke foto's en het hoedje staat je leuk! Het enige nadeel aan hoedjes vind ik dat ze af kunnen waaien maar verder vind ik hoedjes zo fijn en leuk <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Hahaha, ja, zeker waar... Vooral met die storm van de afgelopen dagen :(

      ♥♥♥

      Delete
  3. Gewoon dragen dat hoedje, staat je superleuk! En wat zijn die schoenen mooi<3
    X Emma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh dankjewel, superlief! :D Ja mooi zijn ze he!! Ben er zo blij mee :)

      ♥♥♥

      Delete
  4. Je hoed is echt superleuk <3 xo

    ReplyDelete
  5. Nice shoes! <3

    www.stepfromsteph.blogspot.com

    ReplyDelete