Sunday, May 17, 2015

Shopverslaafd en nog meer bekentenissen


Oké, ik zal het eerlijk toegeven: ik ben shopverslaafd.

Gisteren gingen Rinske en ik naar het Fierce Fashion Festival van Modemusthaves.nl. We stonden om 12 uur sharp in de rij om het festivalterrein op te komen. Het was koud en het regende, maar toch hadden we er erg veel zin in: maandenlang hadden we ernaar uitgekeken en nu was het eindelijk zo ver! Eenmaal op het terrein viel het jammer genoeg allemaal een beetje tegen. Er waren niet heel veel (leuke) kraampjes, er waren eigenlijk geen kortingen (alle prijzen waren net als in de normale winkels / webshops) en waar wél korting was, kon je amper bijkomen. Het weer hielp natuurlijk ook niet echt mee, maar al met al denk ik dat het ook gewoon nét iets te weinig was voor een heel festival. Maar goed, het was de eerste keer dat het werd georganiseerd: wie weet wordt het volgend jaar een stuk leuker!

Na het festival besloten we nog even Amsterdam in te gaan en daar hebben we ook nog even goed geshopt. Best ernstig als je je bedenkt dat ik laatst een mooie kimono kocht bij de Mango (die komt later ook in outfitvorm online!) en er laatsts ook weer een groot pakket werd afgeleverd bij de buren. Ongelooflijk hoe die mensen iedere keer toch weer niet beoordelend mijn pakketje aan mij overhandigen...







H&M shorts // C&A trui // Grimey Wear bomber* & Mi-pac rugzak* via Def-Shop // Zara hakken

De items die je in deze outfit ziet heb ik gescoord bij Def-Shop. Uren lang heb ik gebladerd door de virtuele winkel. Ik gooide alles wat ik leuk vond in mijn winkelmand, om er vervolgens achter te komen dat het totaalbedrag schrikbarend hoog is. Uiteindelijk heb ik een selectie gemaakt en daar kwamen deze toffe bomber & mijn nieuwe zilveren liefde uit!

De laatste tijd ben ik steeds meer gaan nadenken over mijn eigen kledingstijl. Als je mijn kledingstijl van nu vergelijkt met hoe die vroeger was, schrik je je waarschijnlijk een hoedje: wat is dat veranderd zeg! Vroeger droeg ik van die lange, zwarte jurken van velours, of band shirts van Evanescence. Die droeg ik nog liever toen mijn klasgenootjes (ik zat in groep 7 of 8) zeiden dat ze dat shirt eigenlijk zo eng vonden. Hihi, sorry klasgenootjes! Na die periode schoot ik volledig de andere kant op: ik combineerde alle mogelijke kleuren bij elkaar. Felgeel, felroze, felgroen.. Het kon niet kleurrijk genoeg zijn! Wat ik daarna ben gaan doen, weet ik niet meer zo goed.

De afgelopen tijd ben ik mijn eigen stijl opnieuw gaan ontdekken. Ik wist écht niet meer wat nou typisch mij was. Ik ben op Pinterest gaan zoeken en heb uiteindelijk gekeken naar het overheersende beeld. Dat was simpel, maar wel met een twist. Het jasje dat ik in deze outfit bijvoorbeeld aan heb, past hier goed bij. Hij is heerlijk 90's fout, maar met een simpele outfit en een mooi stel hakken eronder kan 'ie er toch prima mee door, vind ik!! Ook de zilveren rugzak geeft iedere outfit binnen no time die speciale touch. Ze fleuren de simpelste outfit in één keer onwijs op!!

Zo, dit was een heel betoog, maar eigenlijk was het best fijn om het allemaal even van me af te typen. De doorzetters die dit hele artikel hebben gelezen geef ik bij deze een groot compliment, haha!

Hebben jullie ook wel eens zo'n stijlcrisis gehad? En hoe vinden jullie mijn nieuwe items? :D

♥♥♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | PINTEREST

13 comments:

  1. Mooie items! Ik vind vooral je hakken ook erg mooi! Zelf heb ik in het verleden ook enorme stijl veranderingen doorgemaakt, maar de laatste tijd niet meer. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel!! Mooi zijn ze he! Het was even inlopen, haha, zulke blaren had ik niet vaak gehad, maar ze waren het helemaal waard ;)

      ♥♥♥

      Delete
  2. Oehh die bomber is gaaf! Ben zelf ook onwijs shop verslaafd.. Vooral bikini's momenteel, terwijl ik geen eens zomervakantie heb :(

    XX www.laurenlouvaine.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, oeps!! Maar zo kun je je in ieder geval voorbereiden op je vakantie, haha ;)

      ♥♥♥

      Delete
  3. Haha geweldige post! Ook behoooorlijk herkenbaar.
    Je nieuwe items zijn echt super gaaf! :)

    ReplyDelete
  4. Oh wauw! Je items zijn heel erg gaaf, vooral het jasje!

    ReplyDelete
  5. Wauw, mooie items heb je gekocht! Vooral je bomberjack! XO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel, ben er ook heel blij mee! :)

      ♥♥♥

      Delete
  6. Stiekem ben ik onwijs jaloers op dat je je stijl zo kon aanpassen waar in jij je fijn vond. Ik heb eigenlijk geen idee waar ik me blij bij voel maar vind wat ik draag altijd zo saai en hetzelfde.. Deze outfit vind ik zo tof! Maar zal mij denk ik niet staan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh dankjewel!! Misschien is het voor jou ook wel een idee om op Pinterest te gaan zoeken? Pin gewoon alles wat je leuk vindt en haal daar een globaal beeld uit. Ik hoop dat het je een beetje kan helpen!!

      ♥♥♥

      Delete
  7. Mooie outfit, en wat een leuke nieuwe items

    ReplyDelete