Thursday, May 14, 2015

Throwback Thursday, blogdrama & dilemma's

Throwback Thursday!

Bladerend door de krochten van mijn blog (a.k.a. het archiefje dat in mijn zijbalk staat) kwam ik deze outfit tegen. Deze foto's werden voor het eerst op internet gegooid in april 2011, mijn allereerste blogjaar. Opvallend is dat ik deze look eigenlijk meer bij mijn stijl van nu vind passen. In 2011 was ik volgens mij nog veel meer van de schattige rokjes en jurkjes (het hoedje vind ik daar dan wel weer heel erg bij passen), terwijl deze wat meer sophisticated is. De schattige hartjesbril maakt het dan wel weer wat minder stijfjes, vind ik. Ik hou van dit soort kleine details die een outfit een fijne twist kunnen geven!

Toen ik mijn archieven bekeek, kwam ik er trouwens ook nog achter dat ik iets héél stoms heb gedaan...





H&M blouse // Bershka shorts // Etam riem // Andre hakken // Bijenkorf hoed

Wat blijkt nou? Ik heb AL mijn posts onder het label "events" per ongeluk verwijderd. En ze zijn nergens meer te vinden, niet in de cache, niet in een prullenbak (want die is er nu eenmaal niet bij blogger). Ik heb letterlijk één post kunnen terugvinden, namelijk deze over de Willem de Kooning Academie fashionshow waar ik in meeliep, in 2013. Fijn dat ik hem heb teruggevonden, maar ik baal nog steeds van de andere posts: veel werk uit mijn beginjaren is verdwenen, maar ook recentere evenementen zijn nergens meer te vinden. Dat is ook het gekke: een post uit 2013 heb ik terug kunnen vinden in de cache, maar posts uit 2014 zijn nergens te vinden... Huilie.

Het heeft me echter wel doen nadenken. Ik zit er al een tijdje over na te denken om over te stappen naar een eigen domein. Het wordt vanuit alle kanten aangemoedigd, haha. Ik twijfel alleen nog over de naam. Mijn huidige blognaam, Former Parades, komt uit een CAPTCHA code die me op de één of andere manier altijd is bijgebleven. De naam is echter niet zo makkelijk te onthouden, heb ik wel eens gehoord. Dus nu twijfel ik over een andere naam. Wat vinden jullie?? Ik zit zelf te denken aan SASHIONBLOG.com. Mijn blog gaat voornamelijk over mode en dat komt in deze naam goed terug. Ook zit mijn eigen naam erin verwerkt, dat vind ik zelf een leuk dingetje. Bovendien kan ik dan écht helemaal fris beginnen en zo'n nieuwe start zonder zorgen over verdwenen werk uit 2011 spreekt me ook wel aan...

Daarom dus de vraag: WAT VINDEN JULLIE?! Is mijn blognaam te onthouden, moet ik hem veranderen en wat vinden jullie van SASHIONBLOG.com?

Ik ben heeeel erg benieuwd naar jullie mening!!

♥♥♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | PINTEREST

16 comments:

  1. Ik vind Sashionblog eigenlijk ook wel erg leuk, maar ik ken je al zo lang onder Former parades! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha dankjewel!! Het is zoooo moeilijk :-p

      ♥♥♥

      Delete
  2. Eigen domein zou zeker leuk zijn! :) Maar ik vind Former parades eigenlijk wel een fijne naam! Al die namen met fashion erin zijn niet echt makkelijker te onthouden. (Maar wel leuk!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja een eigen domein komt er sowieso!! :D Alleen nog even een besluit nemen over de naam, haha!

      ♥♥♥

      Delete
  3. Ik vind de naam die je nu hebt wel leuk, zelf ga ik juist van naam wisselen omdat ik niet meer expliciet 'Fashion' in mijn naam wil hebben. Zo kan ik de mogelijkheid zo open houden om van onderwerp te veranderen mocht ik dat in de toekomst ooit willen. Nu voelt het vaak raar voor me als ik eens iets post wat niet fashion-gerelateerd is. Sashionblog vind ik ook wel leuk gevonden, verwijst wel naar fashion maar niet super expliciet. Het gaat uiteindelijk om wat jij het fijnst vindt natuurlijk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa precies dat is ook een overweging... AAAH zo lastig!

      ♥♥♥

      Delete
  4. Ik vind je naam juist erg leuk en uniek! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh dankjewel! Dat is inderdaad ook wel zo, er zijn niet veel mensen met een vergelijkbare naam, haha!

      ♥♥♥

      Delete
  5. Ik vind former parade juist wel een toffe naam eigenlijk, al is het niet 1 2 3 duidelijk wat je ermee bedoelt. Maar het klinkt wel fashionable :) Je outfit vind ik ook erg tof trouwens, die hartjesbril maakt het inderdaad helemaal af! En wat balen van die artikelen zeg, vervelend! X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, dankjewel! Nee dat het niet 1, 2, 3 duidelijk is vind ik zo lastig eraan :( Dat is ook wel een reden waarom ik wél zou veranderen, maar dan is het zoals Simone zegt ook weer zo 'raar' om andere artikelen dan modegerelateerde artikelen te plaatsen... Ik ga er gewoon nog wat nachtjes over slapen, haha

      ♥♥♥

      Delete
  6. Wat een heerlijk zomers outfit! Ik vind je naam wel heel leuk. Ook bij niet modegerelateerd vind ik het prima kunnen!

    ReplyDelete
  7. Je look is cute! Balen van je posts. Ik vind het zeker een aanrader om over te stappen op wordpress ofzo!

    xo

    ReplyDelete
  8. Ohhh noo al je posts weg, echt een leuke outfit trouwens & ik zou je naam zo laten, het heeft herkenbaarheid en als je nu overstapt denk ik dat je wat volgers verliest omdat ze je naam niet weten of kunnen onthouden omdat hij veranderd is. Overigens aan de andere kant je kan hem doorschakelen naar je nieuwe site en als het voor jou beter voelt om een andere naam te doen zou ik het wel doen. Ik heb de stap ook genomen maar vind deze naam zelf we leuk!

    ReplyDelete
  9. Aah balen dat je ze kwijt bent! Ik ben ook over een eigen domeinnaam aan het denken maar weet nog niet precies hoe ik dit moet doen haha. Sashionblog klinkt wel heel erg leuk en inderdaad handiger te onthouden!

    ReplyDelete
  10. Ooh ik vind SASHIONBLOG echt tof klinken. Weet wel dat de meeste volgers en bezoekster je kennen onder Former paradise en je misschien wel wat mensen zult verliezen hierdoor. Maar daarmee win je natuurlijk ook weer heel veel mensen voor je ;)

    ReplyDelete
  11. Aah wat balen seg! Ik heb vorige week toevallig ook een blogpost verwijderd maar hij stond gelukkig nog in mn geschiedenis omdat ik hem pas geopend had, daardoor heb ik hem gelukkig nog kunnen terughalen :D ik was toen al helemaal in paniek dus ik kan best begrijpen hoe jij je voelt na zo een hele map te verwijderen!!

    momenteel zit ik nog goed bij blogger, zo'n eigen domein kost toch best veel geld vind ik :')

    love, Turn it inside out

    ReplyDelete