Monday, May 11, 2015

Zomerse taferelen op het balkon


Een balkon saai? Absoluut niet! Ja, het is wat kleiner dan een tuin, maar je kunt er ook een heleboel groen op kwijt en je kunt het er ook heel gezellig maken! Hoe klein je balkon ook is, met een paar fijne stoelen en wat leuk gekleurde kussentjes kom je een heel eind. Vorig jaar begonnen Rinske en ik aan ons eigen zomerse bohemian hoekje en ik moet zeggen: het is goed gelukt! Ik kan me nu al verheugen op de zomerdagen die ik op ons balkon ga spenderen. Muziekje erbij, boekje erbij, sapje (of wijntje) erbij... Kom maar door met dat zomerse weer!




Ik kon werkelijk uren blijven zitten om foto's te maken van bovenstaande kleurexplosie. Hemeltjelief, wat was het fijn. Hoewel het weer de dag van de foto's eigenlijk helemaal niet zo goed was, kon ik de zomer al helemaal voelen.

Het superroze drankje dat je ziet komt trouwens uit Hongarije. We kochten daar enorm veel van die zakjes limonade. Zakjes? Ja, je leest goed: het is een soort siroop, maar dan in poedervorm. Schud het zakje leeg in een leuke kan, giet er wat (koud!) water bij en geniet! Met één zakje maak je zo'n 2 liter limonade en per zakje waren we denk ik ongeveer 10 cent kwijt. Hallo goedkope zomerdrankjes!! De smaak die je hier ziet, is watermeloen. We hebben hem wat opgefrist met schijfjes citroen, wat ook erg lekker was!

De kussentjes die je ziet komen overal en nergens vandaan, ik weet zelf ook niet precies waar we ze nou allemaal vandaan hebben, maar zelf kijk ik altijd graag bij de Action, H&M home, Xenos, Monki (we zijn hard op weg om alle Monki figuren in huis te halen) en Ikea. Ook bij Leen Bakker kun je vaak erg leuke en goedkope kussentjes kopen. Het kleedje dat op ons bankje ligt is eigenlijk een vloerkleedje (multifunctioneel!) en komt van de Loods 5. Verder is het tafeltje gemaakt door Rins d'r broer (bedankt!!).

Zo, volgens mij heb ik alles zo wel ongeveer opgesomd, haha. Ik kan niet wachten op de zomer, zodat ik hier al mijn (vrije) dagen kan spenderen! Vandaag kan ik helaas niet zo goed genieten van het voorspelde hemelse weer: ik zit de hele dag op school. Hopelijk kunnen we in de pauze even lekker naar buiten, zodat we ons boterhammetje aan de gracht kunnen oppeuzelen. Heerlijk hoor, dat studeren in het centrum van Utrecht! ;)

♥♥♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | PINTEREST

11 comments:

  1. Wat ziet dat er ontzettend gezellig uit

    ReplyDelete
  2. Aaah, dat ziet er zoooo heerlijk uit zeg! Superleuk ingericht je balkon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel!! We zijn er zelf ook heeeel blij mee :D

      ♥♥♥

      Delete
  3. Replies
    1. Haha, ja het is echt een explosie van kleuren! Dankjewel!

      ♥♥♥

      Delete
  4. Wat ziet dat er gezellig uit, wow! Super!

    ReplyDelete
  5. Zo ontzettend knus en gezellig! Je zou er bijna jaloers op worden! (en dan vooral op het kussentje van de monki die ik graag wil knuffelen...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja die Monki beesten zijn écht mijn vrienden. Ze zijn zooo leuk! En knuffelbaar inderdaad, haha :)

      ♥♥♥

      Delete
  6. Wat superleuk gedaan! Wij gaan binnenkort misschien verhuizen en dan krijgen we waarschijnlijk ook een balkon, kan niet wachten om het te decoreren!

    http://www.styledbyromy.nl

    ReplyDelete