Tuesday, May 26, 2015

Wardrobe | Kom maar op met de zomer!


Vandaag wil ik het met jullie hebben over mijn zomergarderobe. Of nou ja, mijn plannen voor mijn zomergarderobe. Een tijdje geleden vertelde ik jullie vol trots over mijn hernieuwde stijl. Om eerlijk te zijn is die stijl helemaal nog niet zo hernieuwd. Ja, ik pin erop los op Pinterest, maar als ik 's morgens voor mijn kast sta, weet ik mezelf toch echt geen raad. Ik vind vrij weinig in mijn kast nog écht leuk en vind het zó lastig om te bedenken wat nou eigenlijk echt mijn stijl is! Wel kan ik jullie vertellen dat ik die zwarte outfits een beetje zat ben. Ja, ze zijn prachtig, maar voor mezelf hoef ik allemaal niet meer zo zwart-wit-grijs door het leven te gaan. Ik wil wat kleur in het straatbeeld brengen! Daarom deel ik vandaag mijn drie stijlvoornemens voor de komende zomer.





Highlights: Forever 21 sandaaltjes // unknown topje //
gebloemde Zara shorts // shorts uit Barcelona

Prints!
Of het nou een subtiele print is of een super opvallende, ik vind het leuk. Printjes maken me vrolijk, zeker als ze met elkaar gecombineerd worden! Ik heb niet al te lang geleden een broek met stippen aangeschaft. Die staat bijvoorbeeld heel leuk bij mijn streepjesshirt. Het is een subtiele combinatie, maar hij werkt heel goed. Dit mixen van printjes wil ik de komende tijd graag uitbouwen en wat beter onder de knie krijgen.

Kleur bekennen
Laatst was ik met iemand in gesprek, die zei dat ze altijd kleur droeg. En juist als ze zich niet helemaal oké voelde, droeg ze extra kleurrijke kleding. De theorie: "van al die kleurtjes word ik vanzelf wel weer vrolijk!" Ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen. Een lach op mijn gezicht kan geen kwaad, toch? ;)

Mooie stoffen
Tot slot wil ik graag wat meer gaan investeren in mooie stoffen. Mijn favoriete topje is een wit exemplaar (tot zover het 'meer kleur-voornemen', haha) van de Episode. De stof is heel mooi en valt soepel, hij zit perfect. Ik heb hem inmiddels ook al best een tijdje en hij is nog steeds heel mooi. En dat is nou precies wat ik wil. Ik ben die goedkope topjes die na 3 keer wassen lelijk worden wel een beetje zat. Het zullen investeringen worden, maar hopelijk wel goede! ;)

Nu is er alleen weer één klein probleempje: op 20 mei heb ik mezelf weer een no-buy opgelegd, wat betekent dat ik niks mag kopen (buiten de boodschappen om natuurlijk). Het is een beetje een random datum, haha, maar soms moet je dingen gewoon niet langer uitstellen. Bovendien kwam het afschrijven van collegegeld + zorgverzekering + huur weer ernstig dichtbij, waardoor ik mezelf écht een halt moest toeroepen. Ach, nu heb ik in ieder geval écht de tijd om eens goed door mijn kledingkast heen te gaan. Binnenkort kunnen jullie dus wel weer wat nieuws verwachten op de Shop My Closet pagina, haha, houdt 'm in de gaten! ;)

Wat zijn jullie stijlvoornemens voor de komende zomer?

♥♥♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | PINTEREST

18 comments:

  1. Leuk om te lezen! En je kamer vind ik ontzettend gaaf met die platenspeler

    ReplyDelete
  2. Wat een ontzettende mooie foto's heb je gemaakt! Je kamer ziet er mooi uit!

    ReplyDelete
  3. I love your room so much!

    xoxo
    Margareta Vania
    Fashion Blogger

    follow or drop your comment back at www.margaretavania.com

    ReplyDelete
  4. Wat zijn die schoentjes leuk! en die broekjes ook:) X Laura www.mixtfashion.com

    ReplyDelete
  5. Leuk artikel en mooie foto's!

    ReplyDelete
  6. Wat een mooie shortjes, en leuk gefotografeerd allemaal! En inderdaad, ik wil ook meer investeren in degelijke stuks waar ik lang plezier van heb, dan in veel goedkopere stuks. Beter enkele goede stuks die je eindeloos kan combineren dan een overvolle kleerkast!

    X Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Sara! Ja precies, daar heb je zo veel meer aan! :D

      ♥♥♥

      Delete
  7. Nice photos. Love the ethnic shorts.
    xx

    http://losaway.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  8. Leuke aankopen! Ook heel leuk hoe je de foto's gemaakt hebt.

    StyledbyRomy.nl

    ReplyDelete
  9. Oh wauw, wat mooi ingericht en suuuuperleuk bedacht die kleding aan je muur. Ziet er super leuk uit zo :) X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel, haha! Was nog wel een onderneming hoor, aangezien we geen spijkers in de muur hebben :-P Gelukkig bestaat er washi tape! :D

      ♥♥♥

      Delete
  10. Wat een heerlijk kamertje trouwens! Leuke items!

    ReplyDelete
  11. ziet er goed uit, leuke shortjes!

    ReplyDelete
  12. The sandals are great!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  13. Wat een goeie post! Ik ben het helemaal met je eens - investeren in goede stoffen is een aanrader, helemaal in de zomer! Daarbij zijn kleuren ook mijn moonboost, ook als het niet lekker weer is kan je stralend voor de dag komen! Fan van je blog - keep up the good work =)

    XO vanuit Malta,
    www.b-biche.com

    ReplyDelete