Thursday, May 21, 2015

OOTD: Half Zomers & Oldschool







H&M trui, blouse & shorts // Promiss espadrilles

Vroeger maakte ik nooit binnen foto's, maar nu vind ik het eigenlijk wel erg leuk om te doen. Zo'n witte muur als achtergrond kan soms ook wel fijn kijken. En het recent bemachtigde kratje geeft ook een heleboel opties (hij komt binnenkort weer langs, dus stay tuned haha). Rinske heeft hem ergens vandaan gehaald (ze heeft me tot op heden nog niet verteld waar 'ie vandaan komt...) voor onze groeiende platencollectie. De collectie is nog klein, maar als student heb ik niet altijd een even groot budget om megaveel geld uit te geven aan mooie nieuwe platen, hoe graag ik ook zou willen. Mijn favorieten van het moment zijn een live plaat van David Bowie, de plaat Back to Black van Amy Winehouse en Sonic Highways van de Foo Fighters. Welke ik nog wil? Och kind, breek me de bek niet open ;).

En nu nog even over de outfit. Deze shorts kocht ik een paar jaar geleden, maar ik heb hem eigenlijk nog nooit gedragen. Zonde, wat hij is stiekem reuzeleuk!! Ik denk dat ik hem deze zomer wat vaker ga dragen, hij past ook volledig binnen de huidige trends met z'n fake suède stofje! Ik vind deze outfit wel wat hebben in combinatie met de platenspeler. Zo'n trui bij shorts vind ik overigens ook ideaal: ik kan soms best een koukleum zijn en het is dan heel fijn om wat warms aan te hebben bij je zomerse outfit!

Welke muziek luisteren jullie eigenlijk graag? Daar ben ik wel benieuwd naar!

♥♥♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | PINTEREST

11 comments:

  1. Wat een geweldige outfit! Ik houd hier echt van!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh dankjewel!! Leuk om te horen :D

      ♥♥♥

      Delete
  2. Wat een superleuke outfit en foto's! Ik heb ook een platenspeler en Back To Black is ook een van mijn favorieten! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah tof!! Ik vind het zooo'n fijne plaat! Eigenlijk vind ik alle nummers van Amy Winehouse heel goed, haha :D Fangirl!

      ♥♥♥

      Delete
  3. Ik vind binnen foto's zo nu en dan altijd wel leuk! Ik vind je look ook tof!

    xo

    ReplyDelete
  4. Echt heel erg mooie foto's! En die outfit is zo leuk, je moet dat shortje inderdaad vaker dragen, is echt leuk!

    XO IMKE // www.pastellics.com

    ReplyDelete
  5. Ik vind dit echt een hele gave outfit! SCORE wat mij betreft. Mooie foto's ook.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel, haha, leuk om te horen! :D

      ♥♥♥

      Delete
  6. Leuke outfit! Ook de foto's vind ik erg mooi. Binnen kan inderdaad ook erg leuk zijn :)

    ReplyDelete
  7. toffe shorts! Ik vind zo'n shorts zo lekker comfy, maar toch zeer stijlvol en makkelijk te combineren! liefs Sjoukje

    ReplyDelete