Saturday, January 25, 2014

With a Touch of Mohair


Vandaag ben ik met Rinske naar Rotterdam geweest om te shoppen. We hebben niet echt wat leuks gekocht, alleen hoestdrank, omdat ik momenteel ontzettend aan het hoesten ben. Toch besloten we om tussen het hoesten door nog wat foto's te maken van mijn nieuwe Promiss vest. Promiss, is dat niet de winkel waar mijn moeder altijd kleding koopt? Ja. Dat is dan toch niks voor mij? Nou, daar kun je fout bij zitten! Klik snel verder om meer te lezen ;-)




Promiss vest / H&M topjes / shick schoenen / broek onbekend

Ziet het vest er niet heerlijk uit? Ondanks dat het geen superlekker weer was vandaag, had ik het toch niet heel koud. Hij is superwarm, lekker zacht en de lengte vind ik ook superfijn. Ik was nog wel op zoek naar zo'n vest en was best verrast toen ik hem bij Promiss vond. Ik vond het inderdaad een winkel waar mijn moeder altijd haar kleding kocht. Toch zag ik er steeds meer leuke dingen, als ik vanaf het station naar school liep bijvoorbeeld, of een tijd terug, toen ik met mijn moeder ging winkelen. Ik vond het vrij gĂȘnant, want bij zo'n 'oudere vrouwen winkel' wil ik toch niet mijn kleding halen? Nou, wel dus!

Ik heb het vest besteld via de site. Ik had eerst ook nog een broek besteld, maar helaas gaan ze bij Promiss met broeken pas vanaf maat 36 en dat is te groot voor mij. Ondanks dat ik de broek niet paste, ben ik wel heel blij met het vest. Ik had ook nog sjaaltjes besteld, misschien doe ik binnenkort wel een give away hiermee... Zouden jullie dat leuk vinden? :-)

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST





5 comments: