Friday, January 23, 2015

Instadiary





23 januari 2015. Wauw, de eerste maand van het inmiddels-niet-zo-nieuwe nieuwe jaar is alweer bijna voorbij! Iedere keer als ik een Instadiary post maak, besef ik me weer hoe snel de tijd eigenlijk gaat. Het klinkt super cliché, maar voor je het weet zijn we weer bijna een jaar verder en staan we de Kerstboom weer op te tuigen. Hoe vroeg zouden de pepernoten dit jaar in de schappen liggen? En hebben jullie al paaseitjes gespot? ;) Laat ik niet al te ver op de zaken vooruit lopen. Eerst maar eens op een rijtje zetten wat ik deze maand allemaal heb gedaan!









1. Wiiiih happy new year! Ik heb een hekel aan vuurwerk, maar sterretjes vind ik wel heel leuk :) Hebben jullie nog vuurwerk afgestoken met oud en nieuw? :)
2. Ik opende een nieuw blogjaar met een grote outfit recap van 2014. Heb je hem gemist? Geen nood, klik hier om hem te bekijken.
3. Hoe leuk is deze robot? Ik heb overigens nog steeds een jaarvoorraad van die candy canes in de kast liggen. Ik vind ze zo lekker! :)
4. Via Instagram ontdekte ik een heel mooi nieuw sieradenmerk. Ik hou van deze stijl en kijk iedere keer verliefd naar de mooie plaatjes die er op hun feed komen. Het merk heet Dixi en ik schreef er hier een stukje over.
5. Een klein stukje van ons huis! Dit mooie tegeltje is gemaakt door mijn vriendin Rinske. Ze heeft talent, vinden jullie niet? :)
6. Nog een throwback, maar dan van een hele tijd terug. Ik testte toen extensions en vond het fantastisch om zulk lang haar te hebben, al was het maar voor even. Nu ben ik weer blond, dus kan ik deze moeilijk in doen. Het lijkt me zo tof om echt zulk lang haar te hebben! Hoe lang zal het nog duren voordat het zo is gegroeid? ;)








1. Hihihihihi
2. Bij de Cosmopolitan van afgelopen maand kwam dit zakje chai latte. Ik wilde hem natuurlijk meteen testen, dus bracht wat water aan de kook en maakte het drankje klaar. Ik vond hem best lekker, maar vond de smaak heel kerstig, met veel kaneel. Eigenlijk had 'ie dus een maandje eerder moeten komen!
3. Hier zie je ons mooie bureau (vitssjo van de ikea), mijn NSMBL agenda en de chai latte. NSMBL heeft deze foto trouwens gerepost op hun eigen Instagram account, hoe cool is dat?!
4. Deze quote had Rinske gepind op één van haar boards en ik moest hem overnemen. Ik denk dat ik stiekem een panda ben...
5. Mijn zus Marjolein was 1 januari jarig en daarom gingen we met zijn drietjes (Marjolein, Rinske en ik) lunchen bij de Bagels & Beans in Den Haag. Marjolein woont in Scheveningen en zit volgens mij vrij vaak bij de Bagels & Beans, haha. De bagel was superlekker en natuurlijk moest ik er weer een verse muntthee bij nemen. Volgens mij komt dat iedere maand wel in mijn Instadiary voorbij, haha!
6.Hoe leuk zijn deze robots? Het zijn Cubebots. Meer informatie kun je hier lezen.








1. Hier ben ik het helemaal mee eens!
2. 's Morgens vroeg stap ik vaak eventjes bij de Bruna naar binnen. Deze maand spotte ik ineens het Australische tijdschrift Frankie, over o.a. mode, lifestyle, reizen en fotografie. Het was een heel dik tijdschrift vol leuke dingen, maar hij was ook wel vrij duur. Ik heb hem dus niet meegenomen, maar het tijdschrift staat wel in mijn geheugen gegrift... Hopen dat mijn stufi snel komt, haha!
3. In Den Haag kocht ik deze superleuke mok. Hij is van de Primark!
4. Afgelopen weekend had ik eindelijk weer eens tijd om wat tijdschriften te lezen in bed. Ik moet nog steeds een heleboel inhalen wat tijdschriften betreft, maar ik heb een goede slag geslagen, haha! Het tijdschrift op deze foto is wel echt een favoriet. Het is het Duitse tijdschrift Couch. Ik heb hem in Nederland nog niet gespot, dus mocht iemand vlakbij Duitsland wonen en even willen kijken of ze hem daar wel hebben... Ik betaal graag de verzendkosten terug haha! ;)
5. Op het station besloot ik een soort van angst te overwinnen door een from-where-i-stand-foto te nemen op het station. Ik vind dit meestal heel ongemakkelijk om te doen en probeer dan ook zo onopvallend mogelijk mijn outfit op de kiek te zetten. Wat is nou toch de slimste en meest onopvallende manier om dit te doen? Bestaat die überhaupt? ;) Mijn jas is trouwens van de Zara. Ik heb hem al zo'n 2 a 3 jaar, maar blijf hem mooi vinden!
6. Voor afgelopen zomervakantie kocht ik een wegwerpcamera bij de Hema. Hij is nu (pas) bijna vol, ik kan niet wachten om de foto's te laten ontwikkelen! Ik weet niet eens meer welke foto's ik allemaal heb gemaakt... Spannend!!

Wat hebben jullie de afgelopen maand gedaan? :)

♥♥♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

7 comments:

  1. Oeh Frankie is zo leuk, die heb ik veel gekocht toen ik in Australië was.
    Ik ga morgen maar eens naar de Bruna en hopen dat ze hem hier in Arnhem ook hebben!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh wat tof dat je in Australië was!! Ik ben benieuwd of ze 'm daar ook hebben :) !

      ♥♥♥

      Delete
  2. Leuk! En dat Frankie tijdschrift lijkt me super, heb het nog niet gezien!

    ReplyDelete
  3. Wat een onwijs mooie foto's. Lang haar stond je ook goed!

    Liefs,
    Kiki // chicksaboutfashion.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Helaas was het nep, haha. Ik hoop dat ik het ooit nog écht zo lang kan hebben!

      ♥♥♥

      Delete
  4. Dat lange haar stond je goed! Dat tijdschrift van Frankie lijkt me leuk!

    ReplyDelete