Monday, February 10, 2014

Instadiary

Het is weer tijd voor een Instadiary! Benieuwd wat ik de afgelopen maand heb gedaan? Lees dan snel verder!


1. Deze foto is gewoon genomen op het strand in Nederland, maar het lijkt net of ik in de woestijn sta, vinden jullie niet? :-) Klik hier voor de hele post! Ik zie nu overigens wel pas dat ik op deze foto wel heel erg geel lijk, haha. Oeps, verkeerd filtertje?
2. Met mijn favoriete sjaal en mijn beste vriend in koude tijden. Hij is van de River Island.
3. Rinske en ik gingen naar Rotterdam om te winkelen en besloten wat nieuws te proberen: bubble tea! Een aparte ervaring, maar het beviel wel. Hebben jullie dit ooit op?
4. Via bloggernet kreeg ik iets door over dat je een ticket kon winnen naar Paris Fashion Week. Je moest hiervoor een foto op Instagram zetten die weergaf wat voor jou die fashion week was. Ik plaatste deze foto. Een aantal jaar geleden was ik met mijn moeder in Parijs, toevallig tijdens de fashion week. Deze hoge hakken en gekleurde panty spotten wij vlak voor de show van Viktor en Rolf. Ik weet nog dat ik het supertof vond om daar rond te lopen en al die goeed geklede mensen te zien! Ik maakte er ook een verslag van voor mijn blog, haha. Ben je benieuwd hoe dat eruit zag? Klik dan hier!
5. Nog een foto die ik tijdens die fashion week maakte: van een model pass! Ik vond dit toen zo tof om te zien liggen, zomaar op straat. Ik hem hem opgepakt en meegenomen naar huis. Ik heb hem nog steeds. Dat is weer eens een ander soort souvenir, haha!
6. Samen met Rinske ging ik naar de persopening van de expositie S.H.O.E.S. in de Kunsthal in Rotterdam. We zagen hele bijzondere schoenen en ik kreeg ook een beetje inspiratie voor een DIY projectje... Gemist? Lees het hier terug! :-)


1. Een kleine terugblik naar de Modefabriek. Deze schoenen zijn van Gram. Ik vind ze supertof!!
2. Samen met schoolgenootje Yvon ging ik foto's maken met de schoenen die zij maakte. Ook die vind ik heel gaaf, ik draag ze ook heel vaak (als het niet te koud is, haha).
3. Ahhh dit telefoonhoesje is zó leuk. Heeel overdreven, maar zo tof! Ik hou wel van dit soort fluffy dingetjes, haha. Ik heb hem nog niet gekocht, maar ik denk niet dat het heel lang duurt voordat ik toch eventjes naar de Claires loop...
4. Een blik terug in de tijd. Het is nu heel erg koud, dus ik beeld me graag in dat het nog net zo lekker warm is als toen deze foto werd gemaakt. Dit is in het Balatonmeer in Hongarije. Ik draag een badpak van de River Island.
5. Heel fijn: lelijke foto's van jezelf online zetten. Ik ben ook heel goed in lelijk op foto's staan, haha. In bijna elke outfitshoot zit wel een foto waar ik een gekke bek trek.
6. Na heel vaak erlangs gereden te zijn besloot ik toch eens een keertje binnen te lopen bij Lab. Industrie in Utrecht. Het is eigenlijk een architectenbureau, maar daarbij hebben ze ook een winkel met hele toffe spulletjes. Het lijkt me leuk om te kijken of ik een hotspot post kan maken met een aantal leuke plekjes / winkeltjes in Utrecht. Lijkt dit jullie leuk? :-)

Hebben jullie de afgelopen tijd nog wat leuks gedaan?

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

10 comments:

  1. Wauw, prachtige foto van jou op het strand! Mooi badpak ook. :) En wat grappig dat kaartje van een model; inderdaad leuk souvenir! x

    ReplyDelete
  2. Wat een mooe foto's! Ik ben net terug van een weekendje weg!

    ReplyDelete
  3. hele leuke en mooie foto's! liefs,
    en nog een hele fijne week! www.rachelkromdijk.nl

    ReplyDelete
  4. Bedankt voor je reactie!
    Wat een leuke blog heb jij ....ook dit artikel is leuk om te lezen..

    New blogpost: beauty review

    ReplyDelete
  5. wat een leuke foto's zeg! Vind het altijd zo leuk om dit soort artikelen te lezen. :)

    ReplyDelete
  6. Hee Sas! Sorry voor mn late reactie! (je had ook al in mn vorige post gevraagd over de dino's haha)
    Ik gebruik altijd spuitbussen om dingen te verven, meestal van van die soort kunstwinkels omdat ze daar lekker veel keuze hebben qua kleur (ook goud/zilver/koper haha) en dan plakt het bij mij heel goed, meestal zijn de dingen na een halfuur al droog ofzo, ook lekker praktisch haha
    de Dino's heb ik trouwens gewoon van de action (kinderspeelgoed) en de kandelaren heb ik gekregen maar die kwamen ook van de action :)

    Xxxx

    ReplyDelete
  7. Lovely photos! I love your shoe collections! Just found your blog and really like it! Would you like to follow each other on GFC, Facebook or bloglovin to stay in touch? Let me know, thanks!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    ReplyDelete
  8. Aaah, ik vind het zo jammer dat ik niet naar die shoe persopening kon :(



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  9. Super leuke foto's! En ik wil binnenkort zeker even naar die schoenen expositie!

    Liefs

    ReplyDelete