Thursday, July 3, 2014

Throwback: Best Skirt Ever


Throwback Thursday! Ik heb al een paar keer eerder een throwback post gedaan, want je bouwt best een hoop op in drie jaar. Uit de reacties bleek dat jullie dit best leuk vonden om te zien, en omdat ik het zelf ook gewoon erg leuk vind, besloot ik er weer eentje te maken! Opzich kun je al een hoop terugkijken door lekker te browsen door het archief dat in de rechter zijbalk staat, maar ik vind het ook wel leuk om de posts of foto's die ik zelf er leuk of goed gelukt vind nog een keer te plaatsen. Vandaar dus het nieuwe kopje op mijn blog: de throwback!

Deze outfit komt uit juli 2012, toen ik voor het eerst naar de Modefabriek ging. De outfit plaatste ik overigens een paar maanden later, omdat ik stom genoeg vergeten was dat deze foto's nog bestonden... Erg dom, want ik droeg zo ongeveer het leukste rokje dat ik heb. Ik kocht het bij de Bershka, er hing geen prijskaartje aan, maar hij moest en zou mee naar huis, hoe duur hij ook was...






Bershka skirt || H&M top || bag from Greece || Blanco flats || Primark necklace

Het rokje kostte met uiteindelijk geloof ik zo'n €22,50, wat ik nog steeds ontzettend mee vind vallen voor zo'n prachtstuk ;-). Het tasje had me meer gekost. Deze kocht ik in Griekenland voor €50,00. Duur, maar hij móest mee (net als het rokje. Er moet wel vaker echt iets mee naar huis met mij, merk ik nu...). Ik was vroeger helemaal verslaafd aan tasjes in gekke vormen. Ik heb nog steeds een tas in de vorm van een auto, een hippiebus, deze slak en een rieten tasje in de vorm van een huisje. Ik draag ze niet heel vaak meer, maar kreeg er iedere keer wel reacties op. Hmm, misschien ga ik ze binnenkort toch wel weer wat vaker dragen, ze zijn eigenlijk te bijzonder om zo te laten verstoffen in de kast!

Wat vinden jullie van deze throwback en outfit? :-)

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

6 comments:

  1. Het rokje is zoo mooi :) En het snail tasje gaaf en eigenzinnig. Bershka heeft altijd van die leuke dingen voor nop.
    Http://winwonderland.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. Die slak omg ik wist ergens wel dat je die had, hij is fantastisch <3

    ReplyDelete
  3. wat een tof rokje, en geweldige tas!
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  4. I agree! Your skirt is wonderful :)

    ReplyDelete
  5. Wauuuuw, wat een mooi rokje!
    Fleurt meteen een outfit op, heel leuk!

    liefs

    ReplyDelete
  6. Heel mooie rok! En die tas is ook geweldig :)

    ReplyDelete