Friday, February 13, 2015

Tough chick

Gisteren ben ik met Mira naar de Primark geweest. Twee jaar geleden zaten we op dezelfde school (HKU), spraken we elkaar dagelijks en deden we vaak genoeg fotoshoots samen. Maar toen scheidden onze wegen en spraken we elkaar steeds minder. Na een veel te lange tijd besloten we weer eens af te spreken. En je weet misschien wel hoe dat gaat:
- "Kun jij dan en dan?"
- "Uhm, nee, dan heb ik school. Kun je anders die datum?"
- "Even kijken... O shit, nee, dan kan ik weer niet."

En als je dat nog ongeveer een jaar door laat gaan, kom je wel ongeveer op de whatsapp gesprekken van Mira en mij, haha. Maar uiteindelijk hebben we nog redelijk spontaan afgesproken: slechts twee dagen van tevoren was ons shoptripje gepland.






Mango jasje // H&M shirt & bril // Zara broek & laarsjes // H&M ketting (dino) // DONGLI ketting (minimal marble)

Mira & ik hebben na het nodige treindrama een heel gezellige dag gehad in Rotterdam. Tijdens het shoppen heb ik me overigens goed ingehouden: ik kocht alleen een broek én wat Minions prullen. Ik ben verliefd op Minions en kan na een Primarktripje absoluut niet thuiskomen zonder Minions prullen. Tot ergernis van Mira, haha, die me aankeek alsof ik gek was toen ik vertelde over mijn collectie Minions onderbroeken.....

Mijn haar had ik vanochtend trouwens gepoederd (?) met Andrélon volumepoeder. Voordat ik de deur uitging zat het héél tof. Ein-de-lijk had ik mijn haar precies zoals ik het wilde: in een staart, maar geen slappe, saaie, vervelende, stomme staart zoals ik altijd had. Het was een beetje rommelig, met véél volume aan de bovenkant. Perfect, precies als op al die jaloersmakende Pinterest plaatjes. Tegen de tijd dat we deze foto's maakten, was al dat volume uiteraard al weer weg. Ach, het was ook te mooi om waar te zijn.

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening over deze outfit, en dan met name mijn leren jasje!! Ik ben heel lang op zoek geweest naar het perfecte leren jasje. Dit exemplaar vond ik in de sale bij de Mango, hij kostte €25,00. Ik ben er heeel blij mee en voel me stiekem héél stoer als ik hem aan heb, haha. Hoe vinden jullie hem? :)

♥♥♥ Saskia


P.S. Neem ook eens een kijkje op de website van Mira: Mira Tells! Op haar site verschijnen bijna dagelijks nieuwe artikelen over voornamelijk beauty, maar ook food & andere dingen. Zeker een bezoekje waard! ;)

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | PINTEREST

16 comments:

  1. Gave ketting heb je om! Die jacket staat je ook goed.

    ReplyDelete
  2. Ah zo herkenbaar dat van je haar. Dat heb ik dus ook altijd haha. Ik vind je kettingen echt super mooi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! En fijn dat ik niet de enige ben, haha, het is áltijd drama met mijn haar!

      ♥♥♥

      Delete
  3. Wat zie je er tof uit! Hele leuke look :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  4. wat een super toffe foto's zijn dit!

    ReplyDelete
  5. Leuke blog heb je! Ik kende je nog niet! :) Liefs, Frederique - http://fablefrique.com

    ReplyDelete
  6. Super gave outfit! De ketting staat je goed <3

    ReplyDelete
  7. You look so cool and amazing <3

    xoxo
    Margareta Vania
    Fashion Blogger

    follow or drop your comment here : http://margaretavania.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Gave look en ik vind je jas heel mooi! :)

    ReplyDelete
  9. Such a cute jacket, looks great on you xx

    http://www.itssuperfashion.com/2015/02/nyfw-fw-15-1/

    ReplyDelete
  10. Toffe outfit! Krijg er echt een 90ies idee bij. Staat je goed!

    ReplyDelete
  11. Ik vind vooral je zonnebril heel erg leuk, haha!

    ReplyDelete
  12. Wauw wat een mooie broek!
    En leuke bril, ik heb 'm ook en hij maakt je outfit echt af :)

    ReplyDelete