Monday, March 30, 2015

Instadiary: sjaals, Parijs en liefde in een fles





Oké, ik heb weer een megavolle Instadiary voor jullie. Maart was niet eens zo'n heel drukke maand, maar toch heb ik weer errug veel foto's geplaatst op Instagram. Ik ging natuurlijk wel naar Parijs, de stad van mijn dromen, dus dat was een hoop foto's waard. Ook kocht ik een nieuwe sjaal, die natuurlijk ook ellendig vaak op de foto ging.... Misschien moet ik de frequentie van mijn instadiary wat verhogen... Vorige maand zat 'ie ook al (excusez le mot) retevol... Terwijl jullie even kunnen bijlezen, ga ik dus maar even nadenken over een hogere frequentie, haha!









1. Ik sprak af met Mira. We wilden outfitfoto's maken en moesten een barre tocht door de regen doorstaan. Uiteindelijk werd het droog en maakten we de foto's, maar ze waren zo mislukt dat ik ze nooit op mijn blog heb gezet, haha! Oepsie... We maakten ook binnen foto's en die waren wel goed gelukt. Die schitterden afgelopen maand dan ook op mijn blog, en wel hier!
2. Mira had deze douchegel van The Body Shop getest, maar ze vond hem helemaal niet zo lekker ruiken. Ik ben verliefd op de geur en nam de fles dan ook met liefde van haar over! Hebben jullie White Musk wel eens geroken? Wat vinden jullie ervan? :)
3. Verschillende Fashion Weeks vonden plaats in maart en de streetstyle was weer onwijs inspirerend. Zelf werd ik verliefd op deze foto. Die teddybeer is een tas. En de teddyberen staan ook op de trui... Ik wil alles hebben!!!
4. Ik kon me niet alleen maar vergapen aan streetstyle plaatjes, er moest ook gewerkt worden. Ik moest een hoop verslagen inleveren voor school. Inmiddels zijn ze allemaal ingeleverd en is het wachten op de resultaten.. Spannend! Oh ja, je wil trouwens niet weten in wat voor bochten ik me heb moeten wringen om deze foto te maken. Het zag er vast heel grappig uit.
5. Mijn favoriete kettingen! Die met steen is gemaakt door Jill en die dino komt van de H&M.
6. Deze foto heb ik in 2011 gemaakt in Parijs. Ik was er toevallig tijdens de Fashion Week en keek mijn ogen uit tussen al die goed (en gek) geklede mensen. Dit is nog steeds één van mijn favoriete foto's / outfits, haha. Pluizig en blauw...








1. Vorige maand vertelde ik jullie dat ik erg benieuwd was naar dit sapje van 100%. Ik kan jullie vertellen dat hij nog steeds niet op is. Het was een verschrikkelijke ervaring, net alsof ik koude tomatensoep naar binnen gooide... Bah!
2. Ik maakte zelf deze 90's trui en speelde wat met mijn zelfontspanner op mijn camera. Als statief gebruikte ik een strijkplank... Dit was de enige goed gelukte foto, haha, en dat terwijl ik toch echt ruim een uur bezig ben geweest... Hmpf.
3. Selfietime! Ik maak heel weinig selfies omdat ik vind dat ik er nooit goed op sta. Als ik wél een goede heb, komt dat meestal omdat ik er heel raar op sta.
4. Ik zag deze prachtige fake fur sjaal bij de H&M. Hij was in de aanbieding (van 20 euro voor 10 euro), maar toch twijfelde ik een beetje (het was toch weer 10 euro...). Ik vroeg Instagram om hulp en jullie riepen unaniem JA.
5. Dit vond ik een erg leuke quote, die ook nog eens erg goed bij mij past. Ik zag 'm bij station Utrecht Overvecht, waar ik was omdat ik een studentenkamer ging bezoeken voor Studenten.net. Dat vind ik zo leuk om te doen! Het uiteindelijke artikel over de kamer waar ik was, kun je hier vinden.
6. "You guys made me do it," was het onderschrift bij deze foto. Ik ben inmiddels helemaal verliefd op deze prachtige sjaal. Hij is heerlijk zacht en lekker warm, waardoor ik nu dus al mijn leren zomerjasje aan kan. Hoera!








1. Omdat het zulk lekker weer was, besloten we in ons tussenuur lekker aan de gracht te gaan zitten. Ideaal dat onze school midden in het centrum van Utrecht zit!
2. Daar is 'ie weer, mijn geliefde sjaal. Deze ring is trouwens ook wel echt favoriet. Ik heb hem gekocht bij i am op station Rotterdam Centraal. Altijd als ik er binnen loop, sta ik uiteindelijk wel met iets bij de kassa. Vooral de ringen zijn heeeel verleidelijk.
3. Hoe tof is deze ketting?! Ik kreeg hem aan het einde van mijn stage en ben er helemaal verliefd op. Hij is super uniek en maakt een simpele outfit meteen een heel stuk leuker. Vind ik leuk!
4. Ik besloot mijn haar te verven met pastelkrijtjes. Ik vond het resultaat echt super tof en nu wil ik dus gekleurde plukken in mijn haar. Meer foto's kun je trouwens hier vinden.
5. Deze doos met fantastische spreuk kwam net op tijd binnen voor onze citytrip naar Parijs. Ik plaatste zoals je kunt zien een bestelling bij Promiss. Binnenkort meer hierover! :D
6. Travel attire!! Voor die Starbucks had Rinske nog een bon van de Cosmopolitan. We konden gratis latte halen, sounds good to me! Dus toen we daar stonden en een latte bestelde, vroeg de jongen aan de counter "welke smaak wil je?" "uhhm, nou, gewoon?" antwoordde ik. "Nou, dat hebben we dus niet," antwoordde de jongen. Dat vond ik eigenlijk zo raar! Als je er een smaakje op kunt doen, kun je dat toch ook wel weglaten?? Ik ga voortaan wel weer naar de AH To Go of Julia's, haha!








1. Parijs en draaimolens... Zo perfect!!
2. We hadden een heerlijke hotelkamer, met een fijn Frans balkonnetje waar ik mezelf al wel de rest van mijn leven mijn dagen zag beginnen. Met een heerlijk bakkie koffie in het Franse ochtendzonnetje... Perfectie ten top!
3. Het uitzicht van de Tour Montparnasse, by night. Hoe mooi is dit?!
4. Een hotspot in Parijs: Tea by Thé. Hier komt binnenkort nog een blogpost over online, dus stay tuned! ;)
5. Het uitzicht over de Seine... Ohhh wat hou ik toch van Parijs. Ik kan echt niet wachten om weer te gaan, haha, ook al zijn we pas een weekje geleden gegaan! Soms denk ik dat ik gewoon mijn droom moet volgen en er gewoon moet gaan wonen. Als ik genoeg geld heb dan, want de appartementjes zijn afschuwelijk duur (ik heb al gekeken, ja).
6. Ik ben verslaafd aan cherry coke. Rinske bracht het afgelopen week voor me mee, hoe lief is dat?! Coca cola heeft ook gereageerd op deze foto: "true love in een flesje". Eens, haha!





1. Als ik in Frankrijk ben, sla ik altijd meteen een heleboel tijdschriften in. Ook dit jaar kocht ik weer een hoop: de l'officiel, jalouse, glamour en de paulette. Het laatste tijdschrift kende ik nog niet, maar ik ben inmiddels helemaal fan. Er staan zulke leuke dingen in! Nu maar hopen dat ik hem in Nederland ook kan krijgen, bij de Bijenkorf ofzo... Anders moet ik maar heeeel vaak naar Frankrijk gaan, haha. Ook geen straf! De zilveren schoenen kocht ik trouwens in Parijs :)
2. Ondanks het niet zo heel mooie weer besloot ik toch deze 'coatigan' van Costes als jas te dragen. Het was een klein beetje koud, maar op zich kon het wel! Het is zoooo'n fijn ding!
3. Deze print kochten Rinske & ik bij de bouquinistes in Parijs. Wat dat zijn, lees je hier (plus meer Parijs-tips). Het zijn ananas-aardbeien, haha. Te leuk!!

Wat hebben jullie de afgelopen maand gedaan? En wat vinden jullie: moet ik vaker zo'n Instadiary plaatsen, of vinden jullie zo'n vol fotoverslag wel leuk? :)

♥♥♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | PINTEREST

8 comments:

  1. Wat een mooie foto's om naar te kijken :-D Nice!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  2. Hi girl! Leuke blog heb je! Ik moest lachen om je ervaring met het sapje, haha :) Ik heb ze zelf nog nooit geproefd, maar denk dat ik er de rest van mn leven maar met een grote boog omheen ga lopen ook! x Frederique - http://fablefrique.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, heeeeel verstandig! ;) Dankjewel!

      ♥♥♥

      Delete
  3. Wauw, zilveren schoenen. Ik ben jaloers!

    ReplyDelete
  4. wat een prachtige foto's ik geniet hiervan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel, super leuk om te horen! :D

      ♥♥♥

      Delete
  5. Wat een leuke foto's allemaal! Die sjaal is zo pretty<3
    X Emma

    ReplyDelete