Monday, August 4, 2014

Black / White



"Een Beyoncé badpak". Zo noemde Rinske dit badpak toen ik ermee in mijn handen stond. Bij de Tesco, een enorme supermarkt waar ze dus ook nog eens (leuke!) kleding (en badkleding) verkopen, verkopen ze het kledingmerk F&F. Ieder jaar snuffelen we weer even door de rekken en ieder jaar vinden we er eigenlijk wel weer wat leuks!

Dit jaar zag ik dit badpak in de sale. Op het kaartje stond dat het maat 38 was, maar hij zag er zo klein uit, dat ik hem toch besloot te passen. Eenmaal in het pashokje kreeg ik het badpak maar lastig over mijn heupen heen: de band in het midden is vrij strak. Met een klein beetje moeite lukte het uiteindelijk toch. Ik vond het wel wat vreemd: een maat 38 die bij mij wat lastig aan gaat? Hoe zit dat precies?








F&F bathing suit

Wat bleek nou? Het badpak ging zo lastig aan, omdat het corrigerend was! Maar als hij bij mij (met mijn maatje 34) al lastig aan ging, hoe moet iemand met een échte maat 38 zich er dan in wurmen? Ik heb amper heupen en zelfs dáár kwam 'ie al niet overheen, haha! Ik besloot het badpak gewoon mee te nemen: als 'ie eenmaal aan was, zat 'ie hartstikke prima! En ik vind het ook wel leuk om te kunnen zeggen dat ik een maat 38 aan heb, haha. Dat hoor je vast niet vaak ;-)

Uiteraard moest het badpak (dat uiteindelijk ook maar ongeveer €5,00 bleek te kosten!!!!!) ook meteen op de foto in het mooie Balatonmeer, net als twee jaar geleden. Het water stond alleen niet zo mooi laag als toen, maar ach, je kunt niet alles hebben haha.

Wat vind jij van dit badpak?

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

13 comments:

  1. Leuk dat je een badpak draagt, zie je niet zoveel! Staat je goed!

    ReplyDelete
  2. Heel tof badpak, ik vind 'm zo leuk!!<3

    ReplyDelete
  3. Beauty:)
    love this black-white bathing suit!!
    great blog dear:)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other!
    let me know when you do so! :))

    you are more than invited;)

    http://lilusvoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wouw wouw, hij is echt prachtig! En geweldig prijsje!

    ReplyDelete
  5. Geweldig mooi! Normaal ben ik niet zo'n fan van badpakken maar deze is prachtig en staat je super ! :) Leuk prijsje ook haha. Liefs

    ReplyDelete
  6. Mooie foto's zo in het water! En 2 maten te groot en dan nog moeilijk aan krijgen? :O dan krijg ik hem never nooit aan met mijn 36/38 haha. Hij ziet er leuk uit! En vooral voor dat prijsje zeg!

    ReplyDelete
  7. Erg gaaf badpak! Beetje futuristisch!

    -X-
    Joy / http://fashionfoodfunforever.nl/wordpress/

    ReplyDelete
  8. Wat leuk!
    Het staat je goed,
    Liefs Maaike

    ReplyDelete
  9. Leuk badpak, staat je goed!

    Sarah x

    ReplyDelete
  10. i like those pictures a lot!
    aw thanks, so kind of you!
    oh yes, i just can recommend the City to you! <3

    ReplyDelete
  11. Gaaaaf, dit durf ik nou echt niet aan, terwijl ik het bij anderen heel leuk vind staan!

    ReplyDelete