Friday, August 8, 2014

Rinske: Pineapple skirt


Hoe leuk is deze rok?! Rinske kocht hem bij de Primark. De eerste keer dat ik hem op de blog van Sharon zag staan, liet ik hem meteen aan Rinske zien. Ze is helemaal gek op printjes, dus ik dacht dat ze deze rok wel zou waarderen. En inderdaad, voordat ik het wist scrolden we snel naar beneden, om te zien waar 'ie van was. "Hij zal wel weer megasuperduur zijn..." zei Rins. En nee hoor, hij bleek van de Primark te komen! De rest kun je denk ik wel raden, haha ;-)







Primark skirt // H&M top

Ik vind hem zoooo leuk. De print, de split, de lengte... Alles klopt! Het enige wat eerst niet klopte, was de maat. Hij was er alleen nog in een grote maat, maar toch nam Rins hem mee. Haar moeder is namelijk briljant. Binnen no time was de rok ingemaakt en kon de rok worden gedragen! En dat wordt 'ie vaak. En met plezier.

Ik wil trouwens ook nog even vermelden dat ik maandag met een stage begin!! Na lang zoeken is het me eindelijk gelukt om een stage te vinden bij de radio. Vanaf maandag mag ik mijzelf "stagiaire productie/redactie" noemen bij twee radioprogramma's van Omroep Max! Ik ga stage lopen bij Wekker-wakker en de Tinekeshow, beide te horen op Radio 5 Nostalgia. Ik denk niet dat jullie ooit naar deze zender luisteren, haha, maar ik ben onwijs blij met deze stageplek. Ik denk dat ik er ontzettend veel kan (en ga) leren.

Goed, terug naar Rinske en de ananasrok! Vind jij hem ook zo leuk? :-D

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST




13 comments:

  1. Jaaa die is heel leuk! En wat een toffe stageplek heb je gevonden! Conragts ;)

    ReplyDelete
  2. Wat een super leuke rok!!! Staat je echt goed en mooie foto's heb je gemaakt

    ReplyDelete
  3. Supermooie rok! Nooit verwacht dat die bij de Primark vandaan kwam, haha!
    X Emma

    ReplyDelete
  4. Huh, Primark? Dat verwachtte ik niet! En gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  5. Hele leuke rok, ik was laats nog bij de Primark maar heb hem jammer genoeg niet zien liggen.

    ReplyDelete
  6. Hele mooie rok en print & wat leuk dat je een stage bij de radio hebt!
    x

    ReplyDelete
  7. Hele leuke rok, echt een geweldige lengte!

    Liefs x

    ReplyDelete
  8. Ja, hij is inderdaad super leuk!

    ReplyDelete
  9. Wauw! Die rok is zo leuk, en de rest van je outfit ook :)

    ReplyDelete