Monday, August 11, 2014

Just Another Manic Monday




Stradivarius top // Zara pants // Bullboxer sandals

Afgelopen vakantie gingen we, zoals je al eerder kon lezen, een dag naar Boedapest. We besloten om deze dag te besteden aan winkelen en vonden al snel dé winkelstraat van Boedapest, Váci Utca. Na een heleboel winkeltjes in en uit te zijn gegaan, kwamen we op een groot plein. Hier vonden we nóg meer winkels. Je begrijpt: we waren in het walhalla van Boedapest beland. We zagen hier de winkel Stradivarius, waar ik een enorme fan van ben. Ik vind de kleding er superleuk en zit nog steeds te wachten op het moment dat 'ie naar Nederland komt (hoewel de magie er dan misschien een beetje vanaf gaat. Of zijn jullie het hier niet mee eens?)...

Uiteindelijk vond ik dit superleuke Monday topje in de sale. Hij kostte me 1395 Forint (dus €4,65). Voor die prijs kon ik hem absoluut niet laten liggen. Na een kort tripje naar de paskamer stonden we al snel bij de kassa en verlieten we de winkel met blije gezichten. Rinske kocht bij dezelfde winkel 2 rokken, een mooie midi rok met toffe print en een kort rokje met ananassen. Jup, nóg een rok met ananassen. Wat zullen we er eens van zeggen, haha ;-).

Wat vinden jullie van dit shirt? En houden jullie ook zo ontzéttend veel van maandag? ;-)

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

6 comments: