Friday, August 22, 2014

Throwback: Light as a Feather


Afgelopen week heb ik vaak wanhopig in mijn kast gekeken of ik nog een leuke, fijne trui had. Vervolgens kwam ik tot de conclusie dat ik deze winter écht eens moet investeren in een stel goede truien. Ik heb er wel een paar, maar de meesten vind ik óf niet leuk, óf niet mooi (genoeg) zitten. Waarom ik ze dan kocht? Geen idee, waarschijnlijk omdat ik ieder jaar echt truien nodig heb, maar nooit leuke vind. En je hebt ze toch nodig.

Omdat ik ieder jaar weer tegen hetzelfde probleem aanloop, ben ik eens in mijn blog archieven gaan kijken. En jahoor, één van de posts wilde ik toch echt even uitlichten. Deze foto's zijn gemaakt op het strand van Hoek van Holland, in november. Was het zo'n warme novembermaand dan? Nee, maar ik wilde gewoon graag deze rok (als jurk) op de foto hebben. Dus besloot ik de gok te wagen toen ik met fotograaf Piet Opmeer richting strand vertrok. We hebben toen een aantal outfits geschoten, waar ik er zeker nog één van ga laten zien! :-)






H&M skirt as dress // H&M headband // H&M socks

De foto's komen uit twee posts, namelijk deze met wat meer foto's en deze met een aantal 'behind the scenes' foto's. Ik had een bontjas en een warme muts meegenomen, zodat ik tussendoor even kon opwarmen. Volgens mij heb ik wel vaker dit soort gekke dingen gedaan. Ik moet het eigenlijk een beetje gaan afleren, haha. Afleren om zomerse shoots te doen in de winter en aanleren om dikke truien te gaan kopen.

Waar kopen jullie je wintertruien? :-) Oh, en hebben jullie al meegedaan aan mijn giveaway? Onderaan deze post staat een linkje!

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST


GIVEAWAY: win een voetbandje van Handmade With Heaps Of Love!! Meedoen kan via deze link




11 comments:

  1. Wat een leuke foto's! Haha, heel herkenbaar, geen goede truien hebben voor de winter ;')

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke foto's om te zien!

    ReplyDelete
  3. Wauw, wat een prachtige foto's zeg! Ik vind die tweede foto echt geweldig :) xo keysofanouk.com

    ReplyDelete
  4. Brr koud haha! Maar ziet er leuk uit, vooral dat je met een rok zoiets leuks kan maken voor een fotoshoot!

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie foto's! Pff jij hebt veel over voor je foto's hahaha, respect!

    ReplyDelete
  6. Heerlijk romantische look! Mooie foto's <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete