Wednesday, August 20, 2014

Giveaway // Handmade With Heaps Of Love [gesloten]

Ik geef het toe: de zomer is alweer bijna voorbij en dan kom ik met een zomerse giveaway! En ook de festivals, waar deze fijne voetbandjes volgens mij perfect voor zijn, zijn ongeveer allemaal al geweest. Maar goed, we moeten de zomer na al die regen toch een beetje afdwingen, en daarom plaats ik lekker alsnog deze giveaway!!



Een hele tijd geleden plaatste ik een aantal blogposts (3 stuks) over het merk Handmade With Heaps Of Love, wat handgemaakte voetbandjes en andere toffe accessoires aanbiedt. Omdat het na 3 jaar bloggen wel eens tijd werd voor een giveaway, bied ik samen met Lizet, eigenaresse van Handmade With Heaps Of Love, dit supervrolijke voetbandje aan. Het bandje is aan de achterkant verstelbaar, zodat iedereen hem past.

Wat moet je doen om kans te maken?
- Volg mijn blog via Bloglovin'
- Volg mijn blog op Facebook
- Volg Handmade With Heaps Of Love op Facebook
- Laat een reactie achter met je e-mail adres!

Extra kans!
Wil je nóg meer kans maken op dit voetbandje? Volg mij dan ook op Instagram (@saskiavanrij).

Deze giveaway is open voor Nederland en België! De giveaway loopt tot 10 september. Er zijn een aantal dingen toegevoegd aan deze giveaway, namelijk:
- Een sjaal van de Promiss t.w.v. €16,99
- Drie leuke nagellakjes van Essence, t.w.v. €1,69 per stuk.

Kijk voor de toevoegingen ook eventjes naar deze post, daar staan foto's van het gehele pakket :-).

Succes!!

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

2 comments:

  1. Replies
    1. Hi anna, volg je mij en Handmade With Heaps of Love op Facebook? :-) Dan kun je het bandje (+meer leuke spulletjes, klik hier om te zien wat!) winnen :-)

      ♥ Saskia

      Delete